In the name of Allah the most gracious and greatful,,,,
May Allah bless all of you,,,Aamiin
May this blog give insparation to those who're looking for insparation....
This blog is all about me!yeah!!!:D

Thursday 27 November 2014

Thinked back!!!

Bismillah and peace upon to you :)

ahaksss,,
people may think kenape i letak post title 'Think Back' kan??
*perasan jew,,,yuuuu

ok ! let me define the post title ' Think Back ' 
*ewahh ayat,,define aiii~

u olls klu perasan kan dekat bawah my blog description 
i adelah letak some kate2 aluan right?! tapi something that i want to hightlight here ayat nie...

      "May this blog give insparation to those who're looking for insparation"

actually mase i tulis this greeting i just maen taip je that greeting yg come out of my mind :D
then after a few days i bace balik all my post ,,,hihihi,,, then  i baru perasan my greeting tuu..
ok seriously mmg x masuk kan dgn my blog..

okayss!!!!
when i think back ape bendenye yg my blog nie bagi insparation kan?
ermmm,,,but i think it's okay,,,
So to those who're yg frustrated sbb igtkan yg my blog nie mungkin help you all tapi sbnrnye x mmbantu langsung,,really sorry okey*buat muke sedih,,,comel gitu#akuperasan#*

thatsme :D
Naa@supergirls@sigadisgoogle:D

No comments:

Post a Comment